Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت پرز در زمان حضور پدر و مدیربرنامه‌های هالند در رئال مادرید

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید با پدر و مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند دیدار و مذاکره نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد زمان حضور ارلینگ هالند در دورتموند در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این بازیکن با آغاز فصل جدید، در تیمی جدید توپ خواهد زد.

Вид на Биг-Бен и Вестминстерский дворец в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
لندن مقصد بعدی نماینده و پدر هالند

مینو رایولا مدیر برنامه و آلف اینگه پدر این بازیکن از حالا برای پیدا کردن تیم درست برای این بازیکن دست به کار شده اند و هر دو مذاکرات با باشگاه‌هایی که خواهان او اند را آغاز کرده‌اند.

هر دو روز گذشته به کشور اسپانیا سفر کردند و با سران دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دیدار کردند تا در مورد شرایط حضور این بازیکن در این دو تیم صحبت کنند.

دیدار رایولا و پدر هالند با رییس جدید بارسلونا بسیار خوب عنوان شده اما فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید با پدر و مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند دیدار و مذاکره نداشته زیرا او در زمان حضور آن‌ها در باشگاه نبوده است.

براساس گزارش E Sport، روز گذشته مديراجرائی رئال مادريد از آن‌ها استقبال و گفت‌وگو كرده و بخش‌های مختلف باشگاه را به آن ها نشان داده است.

گفته می‌شود که رایولا و پدر هالند امروز به انگلیس سفر خواهند کرد و با باشگاه سیتی و چلسی نیز مذاکره خواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала