Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی سران پی‌اس‌جی از مذاکره با امباپه؛ فرانسوی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
سران باشگاه پاریسن‌جرمن از مذاکره با کلیان امباپه خسته شده اند و می‌خواهند این بازیکن را با مبلغ 100 تا 130 میلیون یورو به فروش برسانند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با باشگاه پاریسن‌جرمن در پایان سال 2022، به پایان می‌رسد و این بازیکن تا حالا چندین پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است.

Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
انصراف امباپه از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو

حالا سران پی‌اس‌جی از مذاکره با این بازیکن خسته شده و به نظر می‌رسد که به دنبال فروش او با تخفیف ویژه اند.

پی‌اس‌جی می‌داند که اگر قصد درآمدزایی از فروش امباپه را داشته باشند باید در همین تابستان اقدام کنند چرا که این مهاجم در تابستان بعدی به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و به صورت آزاد این باشگاه را ترک خواهد کرد.

براساس گزارش لوپاریزین، قهرمان لیگ فرانسه به همین دلیل درخواست مالی خود برای فروش امباپه را کاهش داده و می‌خواهد با دریافت 100 تا 130 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند.

رئال مادرید جدی‌ترین مشتری کلیان محسوب می‌شود و احتمالاً این باشگاه با چنین مبلغی این ستاره فرانسوی را در تابستان جذب کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала