Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی وارد رقابت‌ برای جذب بهترین گُلزن تاریخ سیتی شد

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
آبی‌های لندن تصمیم دارند برای جذب سرخیو آگوئرو اقدام کنند و این بازیکن را به استمفورد بریج بیاورند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو آگوئرو، در پایان فصل با سیتی به پایان می‌رسد و اخیراً باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که این بازیکن آرجانتینی پس از پایان قراردادش در پایان فصل اتحاد را ترک خواهد کرد.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
رونالدو مانع رسیدن آگوئرو به مسی

از باشگاه‌های بارسلونا، پاریسن‌جرمن و یوونتوس به عنوان مقصد بعدی این بازیکن 32 ساله یاد می‌شود و احتمال دارد او در پایان فصل به یکی از این باشگاه‌ها بپیوندد.

آگوئرو اما به فکر ماندن در انگلیس است و می‌خواهد به یکی از باشگاه‌های لیگ‌ برتری بپیوندد.

با توجه به همین موضوع چلسی که در گذشته نیز خواهان این مهاجم بود، به جذبش ابراز تمایل کرده و می‌خواهد این مهاجم با تجربه را به استمفورد بریج بیاورند.

در حقیقت چلسی می‌خواهد این بازیکن را جانشین ژیرو سازد و در کنار تیمو ورنر جوان، یک مهاجم باتجربه و گُلزن نیز داشته باشد.

براساس گزارش اسپورت میل، آگوئرو تصمیم دارد با هر باشگاهی که خواهان او اند، وارد مذاکره شود و پس از مراسم رسمی خداحافظی که ستیزن‌ها که برای او برگزار خواهند کرد، آینده‌اش را مشخص می‌سازد.

این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها از توافق کامل این بازیکن با بارسلونا خبر داده‌اند و مدعی اند که او در فصل جدید در کنار مسی در نیوکمپ توپ خواهد زد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала