Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیح هافبک یونایتد در مورد سؤ تفاهم جالب مسی

© AFP 2023 / Joe KlamarЦентральный полузащитник "Манчестер Юнайтед" Скотт Мактоминей
Центральный полузащитник Манчестер Юнайтед Скотт Мактоминей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
اسکات مک‌تامینی ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد، در گفت‌وگویی داستان جالبی از خودش و لیونل مسی تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2019، دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که کاتالان‌ها موفق شدند با نتیجه 0-4 به برتری برسند و راهی مرحله بعدی گردند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
مسی در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی رییس باشگاه

در این دیدار برای مسی و اسکات مک‌تامینی ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد اتفاق جالبی رخ داده و این بازیکن حالا در گفت‌وگویی در مورد آن صحبت کرده است.

او در گفت‌وگو با ESPN، ضمن تمجید از مسی مدعی شد که این بازیکن او را با اسمالینگ که بر رویش مرتکب خطا شده بود، اشتباه گرفته بود.

اسکات گفت:" در سال 2019 ما مقابل بارسلونا بازی می‌کردیم، کریس اسمالینگ با آرنج ضربه‌ای به مسی زد و این خطا سبب شد تا بینی او خونریزی کند. او فکر می‌کرد که من به او ضربه زدم، چون وقتی در پایان بازی به رومرو گفتم که پیراهن مسی را برایم بگیر، اما او وقتی پیش مسی رفت و بازگشت، به من گفت که تو به او با آرنج ضربه زده‌ای. من به او گفتم که من چنین کار نکرده‌ام و این را لئو بگو و پیراهنش را بگیر تا در اتاق خوابم بگذارم. همین شد که مسی فهمید من نبودم که او را با آرنج زده‌ام. معذرت می‌خواهم اسمالینگ، اما او بود که کمی نسبت به مسی خشن عمل کرد".
ستاره یونایتد در ادامه مسی را بهترین بازیکن فوتبال عنوان کرد و گفت:" لئو بهترین بازیکن است و به همین دلیل پیراهنش را گرفتم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала