Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت فروش لوکاکو مشخص شد

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان، مبلغ درخواستی برای فروش روملو لوکاکو را فاش کرد و می‌خواهد برای کنترول حساب‌های مالی خویش این بازیکن را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک، شرایط اقتصادی باشگاه اینترملان ایتالیا، همانند بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خوب نیست و مدیران ارشد این باشگاه در تلاش اند تا حامی مالی برای بیرون رفت از بحران مالی موجود پیدا کنند.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
ورزش
گاتزتا: دست رد لوکاکو به سینه‌ی سیتی

در صورتی که آن‌ها موفق به چنین کاری نشوند، مجبور خواهند بود تا دو ستاره ارزشمند شان را بفروشند تا وضعیت را کنترول و باشگاه را از ورشکستگی نجات دهند.

براساس گزارش کویره دلو اسپورت، یکی از بازیکنانی که احتمالاً فروخته خواهد شد، روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی نراتزوری است و این باشگاه حتی مبلغ درخواستی برای جدایی او را نیز فاش کرده است.

براساس این گزارش، اینتری‌ها تصمیم دارند با دریافت 102 میلیون پوند، مجوز جدایی لوکاکو را صادر کنند و با پولی که از طریق این معامله دریافت می‌کنند، حساب‌های مالی خویش را کنترول خواهند کرد.

گفته می‌شود که نیکولا بارلا، هافبک ایتالیایی و آینده‌دار اینترمیلان دیگر بازیکنی است که در فهرست فروش قرار خواهد گرفت و این بازیکن مورد توجه بایرن مونیخ، بارسلونا و اتلتیکومادرید قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала