انگیزه ای احتمالی یورش کننده بر پولیس کاپیتول

© Sputnik / Dmitry Parshin /  مراجعه به بانک تصاویر انگیزه ای احتمالی یورش کننده بر پولیس کاپیتول
انگیزه ای احتمالی یورش کننده بر پولیس کاپیتول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
دیروز یک مهاجم با موترش بر پولیس های پیرامون کاپیتول یورش برد. 
فرد حمله کننده به کنگره امریکا کشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
فرد حمله کننده به کنگره امریکا کشته شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از س ان ان، نوح گرین که احتمالاً دو افسر پولیس را در ایست بازرسی نزدیک کاپیتول در واشنگتن سرنگون کرد، معتقد بود که سیا و اف بی آی مقصر مشکلات او هستند، مرد جوان دولت امریکا را به دستکاری ذهن خود متهم کرد.
پیش از آن، روزنامه نگاران اعلام کرده بودند، که نوح گرین ، ساکن 25 ساله ایندیانا مظنون به حمله است. فرض بر این است که وی پیرو جنبش سیاسی و مذهبی "امت اسلام" بود.
سی ان ان خاطرنشان کرد، که گرین در سال 2019 از دانشگاه کریستوفر نیوپورت در نیوپورت نیوز، ویرجینیا با مدرک لیسانس امور مالی فارغ التحصیل شد. در شبکه های اجتماعی، دو هفته پیش از حادثه شکایت کرد، که کار خود را از دست داده است. افزون بر این ، سلامتی او بدتر شده است.

کمتر از دو ساعت پیش از یورش، او شماری پیام در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، که به گفته کانال، متعلق به وی بود. بنابراین، آنها حاوی پیوندهایی به ویدیوهای دیگر با رهبر ملت اسلام، لوئیس فاراخان بودند. در زیر یکی از فیلم ها، گرین این عنوان زیر را نوشت: "دولت ایالات متحده دشمن شماره یک سیاه پوستان است!".
پس از فاجعه، صفحات اینستاگرام و فیس بوک وی ناپدید شدند.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 2 اپریل یک مهاجم ناشناس در ایست بازرسی بیرون از کاپیتول کنگره ایالات متحده امریکا با یک موتر به دو پولیس یورش برد، که هر دو پولیس زخمی و به درمانگاه منتقل شدند، اما پس از آن مشخص ضد که یکی از این پولیس ها جان باخته است. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала