تست کرونای رئیس جمهور آرژانتین مثبت اعلام شد

© AFP 2023 / Esteban Collazo /Argentina's Presidency Press Officeتست کرونای رئیس جمهور آرژانتین مثبت اعلام شد
تست کرونای رئیس جمهور آرژانتین مثبت اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور آرژانتین در توییتی از مثبت شدن تست کرونایش خبر داد و اعلام کرد که منتظر تایید نتیجه آزمایشش است و با وجود تب خفیف، روحیه خوبی دارد.

رئیس جمهور آرژانتین اعلام کرد آزمایش آنتی ژن کرونا ویروس وی مثبت بوده و او منتظرحواب آزمایش دوم PCR است، اما وضعیت جسمانی‌اش خوب است.

باید یادآور شد که آزمایشات آنتی ژن آزمایش آنتی بادی نیستند، چنین آزمایشاتی وجود یک آنتی ژن ویروسی خاص را تشخیص می دهد ، که وجود عفونت را نشان می دهد.

وی در توییتر خود نوشت: "می خواهم به اطلاع همه برسانم که امروز بعد از بالا رفتن درجه حرارت بدنم تا 37.3 و سردرد خفیف، یک آزمایش آنتی ژن انجام دادم که مثبت نشان داد.

کرونا در هند یک روز سیاه دیگر را ثبت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
کرونا در هند یک روز سیاه دیگر را ثبت کرد

وی افزود: "ما باید بسیار مراقب باشیم. من از همه می خواهم كه توصیه های پزشکان را دنبال كنند. همه گیری کرونا هنوز متوقف نشده".

در ماه جنوری، دفتر ریاست جمهوری آرژانتین اعلام کرد که آلبرتو فرناندز اولین دوز واکسن  اسپوتنیک وی روسیه را تزریق کرد، سپس دیرتر اطلاع داده شد که دوز دوم این واکسن نیز سه هفته بعد تزریق شده است.

مرکز علمی تحقیقاتی گامالیا، سازنده واکسن روسی اسپوتنیک وی  به رئیس جمهور آرژانتین اطمینان داده است که واکسیناسیون وی را در برابر اشکال شدید کرونا محافظت خواهد کرد.

در پیام مرکز گامالیا خطاب به رئیس جمهور آرژانتین آمده است:"از شنیدن این خبر ناراحت هستیم. اسپوتنیک وی به میزان 91.6 در صد  از ابتلا جلوگیری کرده و به میزان  در صد100 مانع ابتلا به اشکال شدید کرونا می شود . اگر ابتلا واقعاً تأیید شده و رخ داده باشد ، واکسیناسیون شرایط بهبودی سریع و بدون علائم جدی را فراهم می کند. برای شما آرزوی بهبودی سریع داریم!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала