Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مردان فراموش شدۀ رئال مادرید

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد زین الدین زیدان تقریباً دو ترکیب جداگانه در رئال مادرید دارد، یکی که مدام بازی می‌کند و دیگری که اصلاً بازی نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای ابتدایی زیدان در باشگاه رئال مادرید، او دوست داشت از سیستم چرخشی استفاده کند و در بسیاری از بازی‌ها، ترکیب متفاوت استفاده می‌کرد و تلاش داشت تا به همه بازیکنان بازی برسد.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
پایان تلخ «ادن هازارد» در مادرید؛ رئال جانشین رونالدو را می‌فروشد!

حالا به نظر می‌رسد که زیدان چنین ایده‌ای ندارد وتقریباً نیمی از تیم فعلی (9 بازیکن از 22 بازیکن) در 37 بازی 3360 دقیقه  بازی کرده اند که حتی به 1000 دقیقه هم نمی‌رسد.

بازیکنانی چون دنی کارواخال 945 دقیقه، مارسلو 838 دقیقه، رودریگو 819 دقیقه، ایسکو 731 دقیقه، ادن هازارد 646 دقیقه، ماریانو دیاز 535 دقیقه، ادر میلیتائو 469 دقیقه، آلوارو اودریوزولا 325 دقیقه و آندری لونین 120 دقیقه بازی کرده اند و هیچ یک به آمار هزار دقیقه نرسیده اند.

در این میان بازیکنانی وجود دارند که به دلیل مصدومیت نتوانسته اند بازی کنند که می‌توان به هازارد و کارواخال اشاره کرد.

می‌توان گفت که زیدان فصل را تنها با 14 بازیکن بازی می‌کند، تنها 14 بازیکن مورد اعتماد اند و توانسته اند بیشتر از 1000 دقیقه بازی کنند.

بازیکنان درجه یک و مورد اعتماد زیدان، بازیکنانی چون کورتوا، واران، مندی، ‌تونی کروس، کریم بنزما، لوکاس وازکز، لوکا مودریچ، سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و در موارد رودریگو و میلیتائو هستند که بیشتر از سوی سرمربی رئال مادرید استفاده شده اند.

در این میان بازیکنانی چون مارسلو، ماریانو، لونین، ایسکو و اودریوزولا را می‌توان مردان فراموش شده رئال مادرید محسوب کرد که حتی به اندازه بازیکنان اکادمی نیز مورد اعتماد نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала