Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو به یوونتوس و موراتا به اتلتیکو مادرید؟

© REUTERSآگوئرو
آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
یوونتوس می‌خواهد سرخیو آگوئرو را به خدمت بگیرد که این امر سبب بازگشت آلوارو موراتا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آخرین ساعات، كان آگرو به یكی از مهاجمان مورد علاقه فوتبال اروپا تبدیل شده است. چند روز پیش او اعلام کرد که در پایان فصل منچسترسیتی را ترک خواهد کرد. علاوه بر بارسلونا، یوونتوس یکی از باشگاه‌هایی است که در آخرین ساعت‌ها به او علاقه‌مند شده است. چیزی که می‌تواند اتلتیکو مادرید را تحت تأثیر قرار دهد.

رسانه توتو اسپورت گزارش داده، در صورتی که یوونتوس سرخیو آگوئرو را کسب کند، این امر می‌تواند روی تداوم حضور آلوارو موراتا در فصل تأثیرگذار باشد. بنابراین مهاجم مادریدی باید به اتلتیکو که با او قرارداد دارد، برگردد.

در حال حاضر مهاجم مادریدی از تیم روخی‌بلانکوس به صورت قرضی در یوونتوس به سر می‌برد. این عملیات شامل یک وام برای یک فصل در بدل 10 میلیون یورو و امکان انتقال در پایان این فصل در بدل 45 میلیون یورو یا یک تکلیف جدید برای یک دوره 10 میلیونی است و پس از آن یک دوره وجود دارد گزینه دوم که شامل خرید 35 میلیون یورویی می‌شود، اگرچه در صورت ورود کان، آلوارو می‌تواند به مادرید برگردد.

و این‌که موراتا قبلاً اعلام کرده که دوست دارد فصل آینده در تورین ادامه دهد، ولی او بهترین لحظات فوتبالی خود را تجربه نمی‌کند. چند هفته پیش یووه در لیگ قهرمانان حذف شد و در اسکودتو چهارم است و با صدر جدول ده امتیاز فاصله  دارد، به همین دلیل است که انتظار می‌رود تغییر اساسی در نیروی کار ایجاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала