Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب پسر طلایی مادرید است، رئال مستقیم با دورتمند مذاکره میکند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای جذب هالند به صورت مستقیم با طرف آلمانی مذاکره خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش بی نظیر و فوق العاده امیدوار کننده ارلینگ هالند 20 ساله در دورتمند در سطح بوندسلیگا و لیگ قهرمانان باعث شده تا در تابستان پیش رو رقابت شدید و جذابی میان چند تیم بزرگ اروپایی برای خرید او ایجاد شود.

طبق گزارش ها در حال حاضر تیم های رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، سیتی، چلسی و لیورپول به او چشم دوخته اند.

طبق گزارش روزنامه آ اس، مقصد مورد علاقه هالند رئال مادرید است و از فرصتی که برای حضور در جمع کهکشانی ها برایش ایجاد شده، لذت میبرد.

آ اس مدعی است که رئال مادرید برای این انتقال هیچ علاقه ای برای مذاکره با مدیر برنامه های او مینو رایولا ندارد و تنها میخواهد به صورت مستقیم با باشگاه آلمانی وارد عمل شود.

مدیران رئال بدون انتقال شفاف هالند هستند و میخواهند از مراجع رسمی دو باشگاه این انتقال انجام شود.

دورتمند برای فروش این ستاره گلزن مبلغ 154 میلیون پوند از مشتریانش طلب کرده است. این مبلغ بدون شک کار هر تیمی را برای خرید سخت خواهد کرد، زیرا تیم ها بخاطر همه گیری کرونا شرایط مطلوب اقتصادی ندارد.

پدر هالند، آلف اینگه و نماینده او رایولا اخیراً برای مذاکره با مدیران رئال و بارسا به اسپانیا سفر کردند و قرار است به زودی به انگلیس سفر کنند تا با مشتریان لیگ برتری این بازیکن نروژی دیدار کنند.

گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که رایولا در لندن با نمایندگان چلسی، منچسترسیتی و منچستر یونایتد در خصوص هالند دیدار خواهد کرد.

موندو دپورتیوو نیز مدعی است، لیورپول هم به صف مشتریان هالند پیوسته و نماینده اش با رایولا دیدار خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала