Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تورینو 2 – یوونتوس 2؛ بانوی پیر به لطف رونالدو دربی را نباخت

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
دو تیم یوونتوس و تورینو امشب در ورزشگاه المیپک دربی تورین را برگزار کردند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم یوونتوس و تورینو حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ونهم سری‌آ را پس از دو هفته وقفه بخاطر بازی‌های ملی، در ورزشگاه المپیک تورین برگزار کردند که این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

یوونتوس که هفته گذشته برابر بنوونتو شکست خورده بود، در این دیدار به دنبال پیروزی بود تا با توجه به توقف میلان برابر سمپدوریا، اختلاف امتیاز را با این تیم کم کند.

بیانکونری که برابر رقیب هم‌شهری بازی می‌کرد، بازی را خیلی خوب آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 13 با فدریکو کیه‌زا به گُل نخست دست یابد.

این تیم اما در ادامه توپ و میدان را به حریف داد و در دقایق 27 و 46 دوبار دروازه‌اش توسط سانابریا باز شد تا در آستانۀ شکست دیگر قرار گیرد.

رونالدو اما اجازه نداد تا تیمش شکست بخورد به سادگی دربی را واگذار کند. این بازیکن در دقیقه 79 موفق شد گُلزنی کند و مانع شکست تیمش شود.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دربی تورینو بدون برنده به پایان رسید.

یوونتوس با این تساوی فرصت صعود به جایگاه سوم را از دست داد و با 56 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تورینو نیز 24 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط را حس کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала