Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جسور مثل امباپه: "حتی در برابر مسی و رونالدو هم من بهترین هستم!"

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن با اصرار بر اینکه او بهترین بازیکن حال حاضر مستطیل سبز است، خود را از فوق ستاره هایی مثل رونالدو و مسی هم بهتر میداند.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه که این روزها نام او به غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید پیوند خورده است در گفتگویی مفصل با RMC Sport در خصوص آینده اش با تیم فرانسوی و جایگاه کنونی اش در مستطیل سبز صحبت کرده است.

مسی ممکن است یکی از بهترین های تاریخ باشد و رونالدو نیز رکوردهایی مختلفی را به نام خود ثبت کرده باشد، اما امباپه در خصوص این دو ستاره آرژانتینی و پرتگالی چنین نظری ندارد.

امباپه صحبت هایش با RMC Sport را در خصوص خودخواهی شروع کرد و در این رابطه گفت: "به نظرم این خیلی مهم است، زیرا وقتی اوقات سختی را سپری می کنید، هیچ کس دیگری به جز خودتان، شما را تحت فشار قرار نخواهد داد.

شما باید خود را متقاعد کنید که توانایی سرنگونی کوه ها را دارید. وقتی شما هیچ کاری را انجام ندهید، هیچ کسی به سراغ شما نمیاید که شما توانایی دارید، پس شما باید همیشه رو به جلو حرکت کنید.

"این فقط شما و ذهنیت شماست. شما باید خود را متقاعد کنید که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارید.

امباپه گفت: "هر بار که به میدان مسابقه می روم، همیشه به خودم می گویم که من بهترین هستم، حتی مسابقاتی که مسی و کریستیانو هم حضور داشته اند.

البته نها بازیکنان بهتری نسبت به من هستند، چون آنها یک میلیارد کار بیشتر از من انجام داده اند. اما در ذهن من، همیشه به خودم می گویم که من بهترین هستم، زیرا از این طریق به خودت محدودیت ایجاد نمیکنی و سعی می کنی همیشه بهترین باشی.

البته شاید خیلی ها فکر کنند این صحبت ها مغرور آمیز و خودخواهی است، اما من فکر میکنم غرور نوعی از روش برای بهتر بودن است.

امباپه زمانی که در 17 سالگی برای موناکو بازی میکرد 146 گل در سال 2016 به ثمر رساند و درخشش او در همان سال باعث شد تا او را به عنوان یکی از بهترین ستاره های مستطیل سبز بدانند.

او هم اکنون در میان 5 بازیکن برتر اروپا در رده گلزنان است که فقط رابرت لواندوفسکی با گل های شماره (221) مسی (210) رونالدو (181) و هری کین (151) گل از او پیش هستند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала