Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سولسشر در مورد هالند: "او باید تصمیم‌اش را بگیرد"

© REUTERS / Lisi NiesnerГлавный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
اوله‌گونار سولشر سرمربی منچستریونایتد در مورد ارتباط داشتن با ارلینگ هالند واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛  اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد نسبت به انتقال ارلینگ هالند به این تیم واکنش نشان داده و گفت: "او باید تصمیم‌اش را بگیرد."

سیرک نقل و انتقالات پیرامون مُهاجم جوان با حضور مینو رایولا و پدرش آلف اینگه که به راحتی در هفته جاری به بارسلونا رفتند، دوباره آغاز شده است.

این زوج همچنین با رئال مادرید گفتگو کردند و انتظار می‌رود آنها به زودی در انگلستان با چلسی، منچسترسیتی و لیورپول دیدار کنند اما نه منچستر یونایتد.

"سان اسپورت" مدعی‌ست که یونایتد با نماینده هالند که همچنین نماینده پل پوگبا است ملاقات نخواهد کرد اما وضعیت او را به شدت رصد می‌کند.

سولسشر گفت: "حتی اگر من با ارلینگ کار کردم، درست نیست که من به عنوان سرمربی منچستر یونایتد در مورد ارلینگ صحبت کنم اما او باید تصمیم‌اش را بگیرد. من دو ماه آینده را مورد توجه قرار داده‌ام و هر اتفاقی که در دنیای فوتبال می‌افتد فقط مکان‌های بسیاری است که هر کسی می‌تواند به آنجا برود و من فقط به کسانی که اینجا هستند تمرکز می‌کنم."

سرمربی شیاطین سرخ با هالند مذاکراتی داشت تا جنوری گذشته از ردبول سالزبورگ به اولدترافورد نقل مکان کند. اما او بوروسیا دورتموند را انتخاب کرد که 49 گل خارق العاده در 49 بازی تا کنون برای زنبورها به ثمر رسانده و او را به گرم‌ترین چهره‌ فعلی فوتبال جهان تبدیل کرده است.

سولسشر فکر کرد که در مسابقه به خدمت گرفتن او که در مولده با او کار کرده، برتری دارد و او گفت: "من فکر می‌کنم همانطور که در حال حاضر جهان کار می‌کند، شما می‌خواهید تمام کارهای خود را ساکت انجام دهید اما همه جا سیستم عامل وجود دارد، اخبار وجود دارد، رسانه‌ها این کار را دشوارتر می‌کنند. به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید؟ امیدوارم که ما بتوانیم ناگهان در اینجا با بازیکنانی که هیچ کس در مورد آنها چیزی ننوشته است بنشینیم."

هالند تا سال 2024 در دورتموند قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که بند آزادسازی در آن وجود دارد. اعتقاد بر این بود که رقم اولیه در حدود 64 میلیون پوند است اما اکنون قابل درک است که می‌تواند تا به 100 میلیون پوند افزایش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала