Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال انصراف بارسا از جذب واینالدوم بخاطر یک بازیکن جوان

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
بارسلونا می تواند به تعقیب جورجینیو وینالدوم هافبک لیورپول پایان دهد و در عوض توجه اش را به ایلیکس موریبا ستاره جوان مکتب لامسیا افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک هلندی که قراردادش در پایان فصل با لیورپول به پایان می رسد، از زمان حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسا مورد توجه بلوگرانا قرار گرفته و بیشتر خبرگزاری ها معتقدند مذاکرات برای بارسایی شدن او انجام شده و او در پایان فصل به نیوکمپ خواهد آمد.

اسکای اسپورت گزارش داده است، در حالیکه لاپورتا رئیس جدید بارسلونا وضعیت مالی باشگاه را بررسی می کند و با توجه به ضرر و بدهی یک میلیارد پوندی این تیم، واینالدوم در انتظار پیشنهاد جدی بارسا برای بازی در این تیم است.

طبق گزارش مدیریت بارسا در حال گفتگو با کادر فنی کومان هستند که آیا پس از یک فصل موفق و چشمگیر، موریبا را به طور دائمی در تیم حفظ میکنند یا خیر.

موریبا از هفت سالگی با کاتالان ها همراه بوده و از پیشرفت در آکادمی لاماسیا حالا به عنوان یکی از درخشان ترین استعدادهای باشگاه بارسلونا شناخته می شود.

این هافبک اولین بازی اش برای بارسا در ماه جنوری و در رقابت های کوپا دل ری انجام داد و سپس کمتر از یک ماه بعد در رقابت های لالیگا برای بارسا در مقابل آلاوز به میدن رفت.

وی تا کنون در این فصل یک گل برابر اوساسونا زده و در دیدار مقابل سویا و رال سوسیداد نیز برای تیمش پاس گل داده است.

طبق این گزارش، لاپورتا علاقه زیادی دارد که بارسلونا به ریشه های خود برگردد و بر توسعه استعدادهای رشد یافته در مکتب لاماسیا برای بازی در تیم اصلی تمرکز کند.

موریبا ظاهرا از چند تیم دیگر پیشهاد دارد و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، میتواند برای بارسا ضربه بزرگی باشد.

 با این حال تردیدهایی در خصوص جذب حتی رایگان واینالدوم با درخشش این بازیکن 19 ساله به وجود آمده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала