Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا با رایولا در خصوص دی لیخت هم صحبت کرده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دی لیخت
دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
گفته می شود مینو رایولا با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در خصوص انتقال ماتیس دی لیخت مدافع یوونتوس به این تیم صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه مینو رایولا که مدیر برنامه های ارلینگ هالند و چند ستاره دیگر دنیای فوتبال است، برای صحبت با مقامات باشگاه وارد شهر بارسلون شد.

در این سفر که پدر هالند نیز رایولا را همراهی میکرد، چند ساعت مدیر برنامه های هالند با مدیران بارسا دیدار کرده و سپس برای مذاکره با مدیران رئال به مادرید سفر کرده است.

اما حالا سایت فوتبال ایتالیا به نقل از برنامه معروف ال چیرینگیتو در اسپانیا مدعی است، رئیس بارسا در این دیدار با رایولا در مورد انتقال احتمالی دی لیخت به بارسا نیز صحبت کرده است، زیرا بارسا قصد دارد دی لیخت را برای تقویت خط دفاع به نیوکمپ بیاورد.

این گزارش ادعا می کند بارسلونا دی لیخت و اریک گارسیا مدافع من سیتی را هدف قرار داده است.

بارسا که قبل از عزیمت مدافع هلندی به یووه نیز برای جذب او تلاش کرد دوباره برای راضی کردن دی لیخت دست به کار شده، اما حالا تنها مدافع هلندی تصمیم گیرنده نیست، زیرا این بازیکن با قهرمان ایتالیا قرارداد رسمی دارد و گزارش ها در ایتالیا نیز حاکی از آن است که یوونتوس حاضر نیست به پیشنهادات برای فروش این مدافع گوش دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала