Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا می‌خواهد مسی بماند، آن‌هم تا آخر عمر

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا برای متقاعد کردن مسی به خاطر تمدید قراردادش با این تیم، پیشنهاد قراردادی مادام‌العمر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یورواسپورت، مسی برای تمدید با بارسلونا از مدیریت این تیم می‌خواهد تا تیمی در حد و اندازه‌های نام بارسا برای قهرمانی در 3 جام (لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا) تشکیل گردد و او بتواند بار دیگر قهرمان اروپا شود.

خوان خیمنز، خبرنگار اسپانیایی سایت آ.اس مادریدی که بارسلونا قصد دارد با پیشنهاد مالی مناسب بتواند مسی را برای ماندن متقاعد کند. او نوشت که همانگونه که در مناظره‌های انتخاباتی هر 3 نامزد بارسلونا ادعا کردند، لاپورتا نیز همچنان بر این ایده باقی مانده که بتواند یک قرارداد مادام العمر با مسی ببندد.

​ قراردادی که باعث یکی شدن برند بارسلونا و لئو شود و این باشگاه بتواند از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی تا سالیان سال استفاده کند. این پیشنهاد به بارسلونا کمک می‌کند تا بدهی‌های عقب مانده مسی نیز باز به هم به تعویق بیفتد و بارسلونا بتواند از این فرصت استفاده کند. طبق ایده بارسلونا این پرداختی به مسی زمانی متوقف خواهد شد که این بازیکن تصمیم گیرد که در باشگاهی دیگر به فوتبالش پایان دهد.

البته آ.اس گزارش داد که تصمیم مسی در هفته‌های پایانی فصل مشخص خواهد شد و به محض آمدن خورخه مسی، مذاکره لاپورتا با این بازیکن آغاز خواهد شد و به گفته رسانه‌ها خیلی هم طول نخواهد کشید. به نظر می‌رسد اسپانیایی‌ها معتقد هستند که مسی سال آینده در بارسلونا می‌ماند و به پروژه آتی لاپورتا اعتقاد دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала