Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این دلیل آگوئرو نمی‌تواند یونایتدی شود

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر ادعا کرده با توجه به سابقه بالای آگوئرو در سیتی (یک دهه بازی و ۲۵۷ گل برای سیتیزن‌ها)، این بازیکن به منچستر یونایتد نمی‌پیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به قطعی شدن جدایی آگوئرو از سیتی چند نفر از بازیکنان سابق منچستر مانند برباتف و اینس پیشنهاد داده‌اند که یونایتد او را خریداری کند اما سولسشر نظر متفاوتی دارد.

سولسشر در جدیدترین گفت و گو گفته است: "انتظار ندارم بازیکنی که برای ۱۰ سال در یک تیم بازی کرده بخواهد به باشگاه رقیب برود. من اینگونه نیستند. زمانی که من در منچستریونایتد بازی می‌کردم، اگر یک باشگاه رقیب می‌خواست با من قرارداد امضا کند و من هم می‌رفتم پس وفاداری چه می‌شد؟

سولسشر در ادامه افزود: "وفاداری یکی از ارزش‌هایی است که من واقعا برای آن اهمیت قائل هستم. می‌دانم که ما حرفه‌ای هستیم اما زمانی که شما برای منچستریونایتد بازی می‌کنید به منچسترسیتی نخواهید رفت. مثال‌هایی هم وجود داشته که من با آن‌ها موافق نیستم. نام نمی‌برم اما فکر می‌کنم شما متوجه منظور من شده‌اید."

گفتنی است از آخرین مواردی که بین منچستریونایتد و سیتی جا به جا شده‌اند می‌توان به کارلوس توز اشاره کرد که در سال 2009 به سیتی رفت. پیشتر هم پیتر اشمایکل از یونایتد به سیتی پیوسته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала