Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخیا هم ضرر میکند و هم جدا میشود

© AFP 2023 / Adrian DennisВратарь английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Давид де Хеа на матче с "Тоттенхэм Хотспур" в Лондоне, Великобритания
Вратарь английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Давид де Хеа на матче с Тоттенхэм Хотспур в Лондоне, Великобритания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
داوید دخیا قصد دارد با وجود ضر مالی در پایان فصل از منچستر یونایتد جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش روزنامه میرور، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد به دلیل عدم اعتماد سرمربی تیم به او میخواهد در پایان فصل این تیم را ترک کند.

میرور ادعا کرده دخیا همانند گذشته مورد اعتماد سولسشر نیست و در فصل بعد سرمربی میخواهد هندرسون را گلر شماره اول در لیگ کند.

دخیای 30 ساله نیز به همین دلیل قصد جدایی از تیم را گرفته است.

جالب است که دخیا که هفته 350 هزار پوند از تیمش دستمزد میگیرد، حتی حاضر است از دریافت این حقوق هنگفت صرف نظر کند و قراردادش را با این تیم فسخ کند.

دو سال از قرارداد دخیا با یونایتد باقی مانده و این بازیکن با توجه به شرایطی که ایجاد شده میخواهد تیمش را ترک کند.

دین هندرسون24 ساله پس از یک فصل حضور قرضی در تیم شفیلد یونایتد و درخشش فوق العاده در این تیم در آگوست سال گذشته با هفته ای 120،000 پوند دوباره به یونایتد برگشت و حالا سرمربی شیاطین سرخ آماده است تا فصل آینده پیراهن شماره یک تیم را به او تحویل دهد.

وی در 6 بازی این فصل برای یونایتد به میدان رفته است که تیمش در هیچ بازی شکست نخورده است. یک تساوی و 5 پیروزی حال حضور او در درون دروازه شیاطین سرخ بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала