Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم نجومی که پدر و نماینده هالند از بارسا خواستند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
پدر ارلینگ هالند و نماینده او مینو رایولا از بارسا برای هر فصل رقم نجومی 30 میلیون خواستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ چند روز قبل پدر و نماینده ارلینگ هالند به بارسلونا رفتند تا در مورد آینده این ستاره با سران باشگاه کاتالانی گفتگو کنند.

هالند قصد دارد یکی از ستاره‌های بزرگ بازار نقل و انتقالات بعدی باشد اما تیمی که او را بخواهد به خدمت بگیرد، باید بزرگترین هزینه را متقل شود تا یکی از بازیکنان آینده‌دار جهان را داشته باشد.

بارسا از روز پنجشنبه گذشته برای به دست آوردن هالند 20 ساله تماس گرفته و با نماینده‌اش مینو رایولا و پدرش آلف اینگه در بارسلونا ملاقات کرد. این جلسه مثبت بود اما رسانه فرانسوی RAC1 از ارقام نجموی مورد نظر نزدیکان هالند خبر داده، ارقامی که ورود وی به نیوکمپ را پیچیده‌تر خواهد کرد.

هالند که مورد نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی است، هر کدام 20 میلیون یورو برای مُهاجم نارویژی برای تبدیل شدن به بازیکن بارسا علاوه بر 30 میلیون رقم خالص در هر فصل درخواست کردند، مبلغی که امروز در صورت عدم کاهش در دستمزد کارکنان تیم اصلی، برای بارسا قابل قبول نیست.

یکی دیگر از شرایطی که مینو رایولا و آلف اینگه هالند خواستار آن بودند این بود که لئو مسی به بازی در فصل آینده در تیم ادامه دهد.

پس از مشخص شدن ارقام درخواستی نزدیکان هالند از بارسا، کار توافق برای جدایی از دورتموند را که تیم آلمانی راضی به این کار نیست، را سخت می‌کند مگر این‌که زنبورها یک پیشنهاد خوب دریافت کنند اگرچه در سال 2022 هالند 75 میلیون بند آزادی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала