Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آوازخوانی سرمربی سوسیه‌داد در کنفرانس خبری + ویدیو

© AP Photo / Manu FernandezФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
سرمربی سوسیه داد پس از قهرمانی شکوهمندانه این تیم در کوپا دل‌ری، با پیراهن باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی ظاهر شد و آواز خواند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایمانول آلگواسیل سرمربی رئال سوسیه‌داد پس از هدایت تیم‌اش به قهرمانی در کوپا دل‌ری، در جریان کنفرانس مطبوعاتی با پیراهن باشگاه آواز خواند و جشن گرفت.

سوسیه‌داد پس از شکست شنبه‌شب اتلتیک بیلبائو با تنها گل اویازابال از روی نقطه پنالتی، برای اولین بار در 34 سال اخیر جام را بالای سر برد.

سرمربی 49 ساله این تیم که متولد سوسیه داد است و هشت سال را در تیم اصلی بازی کرده، قبل از شروع به آواز خوانی، پیراهن قدیمی سوسیه داد را بر تن نموده و شروع کرد به شعار دادن: "این برای همه شماست، برای همه کسانی که واقعیت را احساس می‌کنند! بیا گوازن واقعی! بیا"

وی پس از پایان آواز خواندن به احترام از همه کسانی که شاهد آن بودند، شروع به جشن و دست زدن کرد.

آلگواسیل در سال 1988 فقط یک سال پس از کسب آخرین جام قهرمانی کوپا دل‌ری به تیم جوانان سوسیه داد پیوست.

پس از چند سال حضور در رئال سوسیه داد B، او سرانجام در سال 1990 به تیم اصلی راه یافت و تا زمان جدایی در سال 1998 در آنجا ماند.

او سپس در سال 2011 به عنوان مربی به تیم بازگشت و از طریق باشگاه پیشرفت کرد، او قبل از این‌که مسئولیت تیم B را در 2014 بدست آورد به عنوان دستیار مدیر تیم B کار گرد. در سال 2018 وی سرانجام هدایت تیم اصلی را به دست گرفت و اکنون یکی از بزرگترین پیروزی‌های تاریخ باشگاه را رقم زده است.

سوسیه داد و بیلبائو در حالی فینال کوپا دل‌ری 2019-20 را بازی کردند که فصل گذشته با یکدیگر توافق نمودند تا تلاش کنند و منتظر بازگشت هواداران به استادیوم‌ها باشند اما به دو باشگاه دستور داده شد که این بازی را بدون هوادار انجام دهند تا بازی قبل از نسخه 21-2020 به پایان برسد.

بیلبائو طی 14 روز بعد از این ماه قرار است در دومین فینال خود شرکت نماید، زیرا آنها به دنبال انتقام از شکست خود برابر سوسیداد هنگام دیدار با بارسلونا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала