Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای تله‌فوت: توافق نیمار و پی‌اس‌جی بر سر تمدید

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
با وجود آنکه خبرهای جدایی دوباره نیمار از پی‌اس‌جی و پیوستن به بارسلونا مطرح شد، اما تله‌فوت مدعی شده که او با پاریسی‌ها توافق کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ همانطور که امروز شنبه تله فوت اعلام کرد، نیمار از پاری‌سن‌ژرمن نقل مکان نخواهد کرد اما قبلاً توافق کرده که با تیم فرانسوی تمدید کند که بلافاصله رسمی خواهد شد و این قرارداد به اساس گزارش رسانه‌های مطرح، تا سال 2026 خواهد بود و حالا تله‌‌فوت نیز مدعی‌ست که توافق بین نیمار و PSG نهایی شده است.

پس از این‌که لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی‌ها مذاکراتی را با نزدیکان این بازیکن انجام داد، به ویژه از جنوری به بعد به ثمر رسید و دیگر بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا وجود نخواهد داشت. بیهوده نیمار به این اعتقاد نرسیده که هیچ تیم دیگری در اروپا نمی‌تواند شرایطی را که در پاری‌سن‌ژرمن دارد برآورده سازد در حالی‌که وی قصد ندارد دستمزدش را پایین بیاورد.

بنابراین اگرچه زمانی او از بازگشت به بارسلونا بسیار هیجان زده بود اما نیمار امنیتی را که پی‌اس‌جی به او می‌دهد را برای ادامه حفظ هزینه‌های فعلی‌اش ترجیح می‌دهد. نیمار روز شنبه در مسابقه‌ای که تیم مائوریسیو پوچتینو 1-0 به لیل باخت در دقیقه 90 بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала