Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا نگران بی‌توجهی ستاره فرانسوی به تمدید قرارداد

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
بی‌توجهی عثمان دمبله به موضوع تمدید قرارداد، مدیران این تیم را نگران ساخته زیرا قرارداد او تا پایان سال 2022، اعتبار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، عملکرد و میزان آمادگی عثمان دمبله در فصل جاری، دیدگاه سران بارسلونا را نسبت به این وینگر فرانسوی تغییر داده است و آن‌ها خواهان حفظ او هستند.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
بارسلونا قصد فروش دمبله را ندارد

قرارداد دمبله با بارسلونا در سال 2022 به پایان می‌رسد. در همین رابطه خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا با همکارنش اخیراً جلسه گذاشت و درباره آینده دمبله تصمیم گرفت.

قرار شد لاپورتا با مدیربرنامه دمبله برای تمدید قراردادش وارد مذاکره شود و قبل از این که سایر باشگاه‌ها او را اغوا کنند، قرارداد این ستاره جوان را تمدید کند.

طبق گزارش تونی خوان مارتی، دمبله اما به تمدید قرارداد زیاد توجه نشان نداده و این موضوع مدیران بارسلونا را شدیداً نگران ساخته است.

بارسا اگر تا پایان فصل با دمبله تمدید نکند، مجبور است در تابستان به فکر فروش او باشد و این موضوع می‌تواند زیان سنگین مالی برای بارسلونا در پی داشته باشد.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا اما خوشبین به تمدید قرارداد با دمبله هستند و مدعی اند که دمبله به دلیل این که بارسا او را در روزهای دشوار خفظ کرده است، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала