Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب دوم زیزو دوباره کشف شد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
زیدان دوباره نقشه B خود را کشف کرد و از آن در بازی شنبه‌شب مقابل ایبار در لالیگا استفاده نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ سه دیدار سخت آینده رئال مادرید (دو بازی برابر لیورپول و یکی مقابل بارسلونا) زین الدین زیدان را مجبور کرد روز شنبه ترکیب خود را برابر ایبار بچرخاند.

برنامه B این مربی در این فصل مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرده تا جایی که زیدان تصمیم گرفت دیگر از تغییر در تیمش جلوگیری کند و در عوض تمام اعتماد خود را به ترکیب معمول‌اش نماید.

اما به نظر می‌رسد زیدان دوباره برنامه B دارد. روز شنبه او از همان ابتدا به مارسلو، ایسکو، ادر میلیتائو و مارکو آسنسیو ایمان آورد و آنها این اعتماد را پاسخ درست دادند. بعضی از آنها به طرز عجیبی حتی عملکردی را ارائه دادند که باعث می‌شود آنها روز سه شنبه برای قرار گرفتن در ترکیب مقابل لیورپول تلاش نمایند.

مارسلو پس از 53 روز غیبت به ترکیب بازگشت و احتمالاً عملکرد او قابل توجه بود. او در این فصل که فرصت داده شده بود خوب بازی نکرده بود، اما شنبه درخشید و در موقعیت پیشرفته‌تری ظاهر شد.

آسنسیو هم بازیکن دیگری بود که بسیار خوب عمل کرد. بعد از چند هفته نیمکت نشینی او دوباره به زمین بازی برگشت و حتی نام‌اش را به لیست گل‌زنان اضافه کرد، كه رئال مادرید از او خواسته تا در تمام فصل این كار را به طور منظم انجام دهد.

ایسکو نیز از همان ابتدا بسیار خوب بازی کرد. او چیزی را که قبلاً نداشت به تیم داد و با کاسمیرو و لوکا مودریچ ارتباط خوبی برقرار کرد.

میلیتائو چهارمین تازگی در تیم بود و برخی از نگرانی‌های پشت سر خود را برطرف کرد و عملکرد آرام و مطمئنی را ارائه داد و به لوس بلانکوس کمک کرد تا یک کلین شیت ثبت کند.

آیا زیدان از این بازیکنان در مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان استفاده خواهد کرد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала