Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپچی‌ها به دنبال مدافع مراکشی اینتر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
آرسنال برای جایگزینی هکتور بلرین، می‌خواهد 43 میلیون پوند را روی اشرف حکیمی مدافع اینترمیلان سرمایه گذاری نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، آرسنال علاقه خود را به اشرف حکیمی مدافع اینترمیلان افزایش داده در حالی‌که تیم ایتالیایی روی این بازیکن 22 ساله که در تابستان گذشته با قرارداد 34 پوندی از رئال مادرید به او پیوست، قیمت گذاری کرده است.

کالچیو مرکاتو مدعی شده که توپچی‌ها حکیمی را به عنوان جانشین بالقوه هکتور بلرین در صورت ترک باشگاه، معرفی کرده‌اند.

حکیمی خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تیم آنتونیو کونته معرفی کرده و در 34 بازی در سری آ شش گل و شش پاس گل ارائه داده است. با این وجود عدم اطمینان مالی در اینتر وجود دارد و حکیمی می‌تواند برای آوردن پول به این باشگاه، از این تیم جدا شود.

بلرین با دور شدن از امارات در ارتباط است و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود در حالی‌که گفته می‌شود چلسی نیز به این ستاره مراکشی علاقمند بوده و می‌خواهد او را به عنوان گزینه میانه میدان در نظر بگیرد.

ماه گذشته مشخص شد که مالکان اینتر، سونینگ گروپ به دلیل خطر اقتصادی فعالیت‌های خود را در باشگاه‌های فوتبال چین، از جمله جیانگسو که اخیراً قهرمان شد متوقف کرده، اقدامی که آینده غول سری A را به بلاتکلیفی فرو برده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала