Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داده‌های لیگ برتر؛ کمترین شمار مصدومیت‌ها در فصل جاری

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
اطلاعات لیگ برتر انگلستان نشان می‌دهد که در رقابت‌های فصل 2020-21 نسبت به فصل گذشته، تیم‌های مصدومیت کمتری داشته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اطلاعات لیگ برتر نشان می‌دهد که تیم‌های این لیگ در فصل جاری علی‌رغم برنامه فشرده، تعداد کمتری از مصدومان نسبت به فصل گذشته داشته‌اند اما لیورپول بیشتر از همه با غیبت ستاره‌هایش روبرو شده است.

مدیران لیگ برتری مجبور خواهند شد تأثیر آسیب دیدگی‌های این فصل بر تیم‌های شان را به دلیل مسابقات فشرده نسبت به فصل قبل عنوان کنند.

یورگن کلوپ بیشترین دلیل شکایت را در مورد مصدومیت دارد که بازیکنان اصلی مانند ویرجیل فن دایک و جوردن هندرسون را برای 1118 روز از دست داد اما در مجموع تیم‌ها مصدومیت کمتری دارند.

داده‌های جمع آوری شده توسط لیگ برتر نشان می‌دهد که در فصل 21-2020، تا 21 مارچ و قبل از تعطیلات بازی‌های ملی 438 بازیکن مصدوم شده‌اند.

این یک پیشرفت در مورد 462 آسیب دیدگی و 13.937 روز حضور نیافتن در رقابت‌های  فصل قبل از کوید و 464 و 12.440 روز در فصل 19-2018 است.

لیام اندرسون دانشمند سابق ورزش تیم اصلی لیورپول گفت: "این باعث تعجب من است زیرا تعداد بازی‌هایی که بازیکنان باید در این فصل متحمل شوند به طور گسترده فشرده شده است."

برای تیم‌هایی مانند لیورپول، منچستر سیتی، اسپرز و تیم‌هایی که در اروپا بازی می‌کنند، این تغییر زیادی نکرده است.

اندرسون افزود: "با این حال، من انتظار دارم که در تیم‌هایی مانند برنلی و شفیلد یونایتد میزان آسیب دیدگی بسیار بالاتری را ببینم، زیرا آنها عادت به اجرای برنامه‌های چهارشنبه تا یکشنبه ندارند. همچنین در این باشگاه‌ها منابعی برای چرخش بازیکنان با کیفیت خود ندارند."

این ارقام مصدومیت‌هایی را ردیابی کرده که بازیکنان را برای حداقل 10 روز تا پایان بیست و نهمین هفته بازی در هر دوره از مسابقات دور نگه می‌دارد. لیورپول از نظر تعداد روزهایی که بازیکنان در این مدت برای 1118 روز مصدومیت با 33 مصدوم در رده اول جدول  قرار دارد.

از نظر تعداد مصدومیت‌ها، برنلی با 37 مورد بیشترین شمار را داشته است. با این وجود تعداد روزهای مصدومیت آنها 687 روز است که 431 روز کمتر از لیورپول می‌باشد.

بیشترین مصدومیت بعدی را اورتون، لستر و شفیلد یونایتد با هر کدام 29 و 27 مورد متحمل شده‌اند. فولام، وست بروم و استون ویلا کمترین میزان را داشته‌اند (13).

کریستال پالاس و شفیلد یونایتد با 922 و 802 روز مصدوم بدترین‌ها هستند. آرسنال و وست بروم با 308 و 416 کمترین آسیب را دیده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала