Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی دیگر به دنبال مسی نیست، هالند هدف شماره یک سیتیزن ها

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
طبق گزارش اختصاصی روزنامه میرور بجای لیونل مسی، ارلینگ هالند به هدف شماره اول منچسترسیتی برای تابستان پیش رو تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتتیک، میرور اسپورت تایید کرده است که سیتی مهاجم بوروسیا دورتموند را به عنوان جانشین مستقیم سرخیو آگوئرو دنبال میکند و میخواهد به هر قیمتی او را به اتحاد بیاورد.

هر چند گواردیولا سرمربی سیتیزن ها دو روز پیش اعلام پرداخت 150 میلیون یورو برای سیتی خیلی زیاد است، ولی سیتیزن ها آماده رقابت ها با سایر تیم ها هستند و میخواهند به جای مسی روی جذب این ستاره جوان تمرکز کنند.

رایولا اخیر اعلام کرده که حقوق هفتگی هالند 600 هزار پوند در هفته است که این موضوع نیز باعث نگرانی تمامی تیم ها شده است، زیرا بسیاری این این حقوق را فوق العاده بالا میدانند.

میرور مدعی است، سیتی دیگر به دنبال مسی نیست و برای جذب هالند مصمم تر از گذشته قدم بر میدارد.

با این حال سیتی معتقد است دورتمند بخاطر شرایط بد اقتصادی تیم ها باید قیمت فروش هالند را کاهش دهد، زیرا هیچ تیمی توانایی پرداخت چنین مبلغ هنگفتی را برای این ستاره 20 ساله ندارد.

سیتی گزینه های دیگری را نیز دنبال میکند که میتوان به طور مثال به هری کین تاتنهام و دو ستاره خط حمله اینتر، یعنی لوکاکو و لاوتارو اشاره کرد که بدون شک تا 100 میلیون بیشتر برای این تیم هزینه بر نمیدارد.

سیتی سه شنبه شب در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала