Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر مالی شیاطین سرخ در صورت جدایی دخیا

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد برای خلاص شدن از شر دیوید دخیا در این تابستان مجبور است خسارت زیادی را متقبل شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش‌ها می‌رساند که دیوید دخیا می‌خواهد اولدترافورد را ترک نماید و منچستریونایتد برای خلاص شدن از شر او در تابستان پیش‌رو مجبور است، خسارت زیادی را متقبل شود تا سولسشر بتواند هندرسون را به عنوان دروازه‌بان شماره 1 انتخاب کند.

دیلی میرور گزارش کرده که یونایتد مجبور است مبلغ زیادی از قرارداد 364 میلیون پوندی دی خیا را پرداخت کند تا وی قراردادش را فسخ کند و از قبض دستمزد خارج شود.

دروازه‌بان اسپانیایی هنوز دو سال از قرارداد 350.000 پوندی هفتگی‌اش که در سال 2019 امضا کرده، باقی مانده و این دروازه‌بان 30 ساله در این فصل تا حد زیادی از سوی سولشر انتخاب شده و تنها 5 مسابقه لیگ را از دست داده است.

هندرسون 24 ساله در همه مسابقات 19 بازی انجام داده اما بیشتر وقت بازی‌اش را در مسابقات جام می‌بیند. با توجه به چشم انداز آینده بازیکن ملی پوش انگلستانی، اعتقاد بر این است که او به روشنی اعلام کرده که فصل آینده فوتبال بازی منظم در تیم اصلی را می‌خواهد.

یونایتد در حال حاضر هر هفته 570.000 پوند برای پنج دروازه‌بان بزرگسال خرج می‌کند و به دنبال کاهش هزینه‌ها است. هندرسون در تابستان گذشته قراردادی 5 ساله به ارزش 100.000 پوند در هفته امضا کرد تا سود انتقال به جای دیگر را جبران کند. سرخیو رومرو 34 ساله هفته 70 هزار پوند درآمد دارد اما چند ماه آخر قراردادش را در آرجانتین پشت سر می‌گذارد. او کاملا آماده بود تا تابستان گذشته به اورتون برود تا این‌که یونایتد در آخرین مرحله مانع از حرکت او شد.

لی گرانت 38 ساله و جوئل پریرا 24 ساله گزینه سوم به ترتیب 30 هزار پوند در هفته و 20 هزار پوند در هفته دریافت می‌کنند اما در پایان فصل بازیکنان آزاد می‌شوند.

هادرزفیلد درصدی از دستمزد پریرا را که به صورت قرضی به خدمت گرفته، پرداخت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала