Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال کوپا دل‌ری؛ سوسیه‌داد با شکست بیلبائو پس از 34 سال قهرمان شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر جام قهرمانی
جام قهرمانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد با تنها گل اویازابال حریف‌اش بیلبائو را در فینال به تعویق افتاده کوپا دل‌ری شکست داد و کاپ قهرمانی این رقابت ها را روی سر برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا شب گذشته میان دو تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه "دی‌لا کارتوخا" برگزار شد که سرانجام سوسیه‌داد با گل دقیقه 63 اویازابال از روی نقطه پنالتی حریفش را شکست داد و قهرمان مسابقات شد.

 در این بازی که نیمه اول آن بدون گل سپری شد، در نیمه دوم دو تیم سرعتی و پربرخورد کار را دنبال کردند‌ که خطاهای بازیکنان بیلبائو را به همراه داشت. ابتدا "خاویر استرادا فرناندز" داور بازی در دقیقه 47 خطای بازیکن بیلبائو در محوطه جریمه را توسط VAR چک کرد اما پنالتی نگرفت، ولی در ادامه در دقیقه 58 داور این بار خطا گرفت که با دخالت داور ویدیویی VAR خطا پذیرفته شد و پشت ضربه اویارزابال ایستاد و آنرا برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان بیلبائو شوت کرد و به گل تبدیل کرد.

این تنها گل بازی بود که به ثمر رسید زیرا پس از آن هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بیلبائو کاملا محو حریف شده بود.

با این حساب سوسیه‌داد پس از 34 سال انتظار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این سومین قهرمانی سوسیه‌داد در بازی‌های جام حذفی اسپانیا به شمار می‌رود در حالی‌که این تیم 5 بار نیز به نائب قهرمانی بسنده کرده است.

عکس و ویدیو از جشن قهرمانی 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала