Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتمند سهمیه نگیرد، قیمت هالند هم کاهش پیدا میکند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
شکست دیشب بوروسیا دورتموند برابر اینتراخت فرانکفورت در هفته 27 بوندسلیگا، شرایط این تیم را برای حفظ هالند سخت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این باخت در فاصله 7 هفته پایانی رقابت ها رقم خورده و میتواند جایگاه زنبورها را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان به خطر بی اندازد.

بدون شک ادامه این روند نا امید کننده کار را برای زردپوشان و گرفتن سهمیه اروپایی سخت خواهد کرد و این موضوع برای حفظ و یا فروش ستاره نروژی این تیم نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در آلمان گزارش ها حاکی از آن است در صورتی که دورتمند نتواند سهمیه اروپایی بگیرد، هم کار این تیم برای حفظ هالند سخت خواهد شد و هم در صورت توافق برای فروش، قیمت او نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

بدون شک در صورتی که دورتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور نداشته باشد، هالند نیز انگیزه هایش برای جدایی از این تیم بیشتر خواهد شد.

دورتموند در تابستان امسال 150 میلیون یورو برای فروش این بازیکن 20 ساله می خواهد، اما اگر آنها نتوانند سهمیه بگیرند، این رقم به صورت قطعی کاهش پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала