Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور دو مصدوم سرشناس بارسا در ال‌کلاسیکو کم‌رنگ شد

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
سرجی روبرترو و جرارد پیکه، دو مصدوم سرشناس بارسلونا، به دیدار برابر وایادولید نرسیدند و این موضوع می‌تواند احتمال حضور آن‌ها را در ال‌کلاسیکو نیز کم‌رنگ کند.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه آینده ال‌کلاسیکو در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد و هر دو تیم به تمامی بازیکنان شان نیاز دارند تا در این دیدار حساس حضور داشته باشند و به تیم شان کمک کنند.

Футболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
وضعیت نامساعد حریف بارسا؛ چوکی‌های نیمکت خالی می‌ماند؟

برای این دیدار حساس بارسلونا امیدوار بود سرجی روبرتو و جرارد پیکه دو مدافع مصدوم خود را در اختیار داشته باشد اما به نظر می‌رسد که حضور آن‌ها در این دیدار دشوار خواهد بود زیرا آن‌ها با وجود حضور در تمرینات گروهی به دیدار برابر وایادولید دعوت نشدند.

هر دو مدافع قبل از این مصدوم شده بودند و پس بازگشت به میادین بار دیگر مصدومیت را تجربه کردند که این موضوع نیز می‌تواند احتمال حضور آن‌ها را در دیدار برابر رئال مادرید کم‌رنگ‌تر کند.

کادر فنی نیز بخاطر همین ترس ممکن است از این بازیکنان در دیدار برابر رئال مادرید استفاده نکند و به آن‌ها تا زمان ریکاوری کامل استراحت دهد.

گفته می‌شود که هر دو بازیکن برای رسیدن به ال‌کلاسیکو سخت تلاش دارند و امیدوار اند با رسیدن به آمادگی کامل در دیدار برابر حریف سنتی به میدان بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала