Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا تکذیب کرد؛ هالند برای بارسلونا شرط نگذاشت

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
مدیربرنامه مهاجم دورتموند به شایعات پیرامون وضعیت او در مذاکره با بارسلونا پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا، مدیربرنامه مطرح ارلینگ هالند در هفته گذشته به همراه پدر این بازیکن به اسپانیا سفر کرده و با مدیران باشگاه بارسلونا دیدار کرد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
رقم نجومی که پدر و نماینده هالند از بارسا خواستند

در روزهای اخیر برخی از رسانه‌های معتبر نوشتند که هالند 4 شرط برای پیوستن به بارسلونا گذاشته است که یکی از آنها ماندن مسی است که البته رایولا این خبر را تکذیب کرد.

رایولا درباره اینکه گفته می‌شود هالند تنها با شرط حضور لیونل مسی در بارسلونا حاضر به پذیرش پیشنهاد همکاری این تیم است، گفت:«چنین چیزی صحت ندارد. اخبار دروغ خیلی زود منتشر می‌شود و به آن می‌پردازند.»

روز گذشته رادیوی کاتالونیا مدعی شد که مینو رایولا، مدیر برنامه هالند در جلسۀ که با سران باشگاه بارسلونا داشته، شروطی را برای انتقال این بازیکن به باشگاه اسپانیایی مطرح کرده است که این شروط به شرح زیر هستند:

کمیسیون مینو رایولا؛ 20 میلیون یورو

کمیسیون پدر هالند؛ 20 میلیون یورو

حقوق سالانه هالند؛ 30 میلیون یورو

مبلغ خواسته شده توسط دورتموند؛ 150 میلیون یورو

هالند علاوه بر بارسلونا از چند باشگاه بزرگ دیگر اروپایی هم پیشنهاد دارد و باید منتظر جدایی او از دورتموند بود. این بازیکن تا سال 2023 با دورتموند قرارداد دارد و تیم آلمانی برای فروش او 180 میلیون یورو می خواهد که در شرایط کنونی پرداخت آن برای هر باشگاهی سخت است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала