Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: بازیکنان تقصیری در شکست برابر سویا ندارند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
سرمربی تیم اتلتیکو مادرید می‌گوید در بازی مقابل سویا مدیریت ضعیف تیم بر عهده سرمربی است و بازیکنان هرگز مقصر نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید با قبول شکست یک بر صفر در خانه سویا بهترین فرصت را به تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید داد تا فاصله‌شان را با این تیم کمتر از قبل کنند و این موضوع ممکن است مانع قهرمانی بلانکوس شود.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
سویا 1 – اتلتیکومادرید 0؛ همه چیز به سود رئال و بارسا + عکس
دیگو سیمئونه درباره شکست تیمش مقابل سویا در پایان بازی با خبرنگاران اظهار کرد:«می‌دانستیم که بازی سخت و دشواری در مقابل داریم. در ابتدا به دنبال آن بودیم که به گل برسیم ولی سویا کنترل بازی را در اختیار داشت و پنالتی به سود این تیم رقم خورد، اگرچه آن پنالتی تبدیل به گل نشد.»
سرمربی آرجنتینی تیم صدرنشین لالیگا در ادامه گفت:«قهرمانی در اسپانیا سخت است و ما تا آخر خواهیم جنگید. ما در حال رقابت هستیم و باید همچنان به تلاش خود ادامه دهیم و جدیت و سرسختی خود را بهبود ببخشیم. معمولا دو تیم هستند که برای قهرمانی رقابت می کنند مثل ما در سال 2014 و سال 2017، اما همیشه این دو تیم مثل دو اسب قدرتمند مسابقه اند

اتلتیکو حالا با از دست دادن اختلاف امتیاز ممکن است با شکست در بازی بعدی مقابل بتیس که روز یکشنبه برگزار می‌شود و در آن یورنته و سوارز هم محروم هستند به رده دوم برسد.

سیمئونه در این باره گفت:«باید سخت تلاش کنیم و شدت عملکردمان را بالا ببریم. این چیزی است که باعث می‌شود فرصت‌های بیشتری خلق کنیم. می‌خواهیم برای دیدار بعدی آماده شویم اما باید قبول کنیم که در فرم خوبی نیستیم. لیگ اسپانیا لیگی سخت است و تا انتهای فصل این سختی ادامه دارد. معمولا 2 تیم برای قهرمانی می‌جنگند. باید راهی پیدا کنیم ‌تا تیم‌مان به خوبی نیمه اول فصل بشود.»

شب گذشته اتلتیکو مادرید مقابل سویا شکست خورد تا اختلاف امتیازش از دست برود و حالا بارسلونا و رئال مادرید شانس زیادی برای تصاحب رتبه اول داشته باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала