Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مبهم مدافع بایرن؛ «داوید آلابا» هیچ پیشنهادی ندارد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانۀ معتبر آلمانی، مدافع اتریشی بایرن مونیخ از سوی هیچ تیمی پیشنهاد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا در تمام سال های که بازیکن بایرن بوده و به عنوان هافبک و مدافع چپ همینطور مدافع میانی بازی کرده، به افتخارات بیشماری رسیده است.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
رئال در صورت ناکامی در جذب آلابا چه می‌کند؟

او بارها با بایرن قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی شده و حتی 2 بار نیز به مقام نخست اروپا رسیده است. چند روز پیش مدیر برنامه داوید آلابا در مصاحبه ای که با نشریه «کیکر» آلمانی تاکید کرد موکلش با پیشنهادات زیادی مواجه است اما اکنون خبر می رسد چنین چیزی در مورد بازیکن 28 ساله اتریشی وجود ندارد.

در همین رابطه، گزارشگر شبکه «اسکای اسپورت» آلمان مدعی شده که او اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهند برخلاف همه تصورات این بازیکن بایرن مونیخ پیشنهادی از رئال مادرید و بارسلونا نگرفته است.

این گزارشگر شبکه اسکای اسپورت آلمان معتقد است که به خاطر درخواست بالایی که بازیکن خط دفاع بایرن جهت دریافت حقوق از تیم های اسپانیایی داشته، بارسا و رئال از ادامه گفت وگو با وی سرباز زده اند.

لابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون در 421 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده است 33 گل هم به ثمر برساند.

این مدافع اتریشی با سرخپوشان مونیخی به 26 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، 6 قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала