Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق تلخ در حال رخ دادن؛ احتمال غیبت رونالدو و 3 ابر قدرت اروپا در فصل جدید لیگ قهرمانان + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
در صورتی که جایگاه تیم‌های یوونتوس، دورتموند، لیورپول در جدول لیگ‌های شان تغییر نکند و پاریسن‌جرمن نیز جایگاه فعلی‌اش را از دست دهد، ممکن این 4 تیم در فصل لیگ قهرمانان اروپا غایب باشند.

به گزارش اسپوتنیک، به پایان فصل 2020/21 فقط یک ماه و نیم دیگر باقی مانده است، اما برخی از تیم‌های بزرگ اروپا که معمولا در لیگ قهرمانان حضور دارند، شرایط حضور در فصل جدید این رقابت‌ها را ندارند.

با توجه به همین موضوع، احتمال حضور ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، هالند، محمد صلاح و حتی امباپه و نیمار در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، بسیار کم‌رنگ است.

در حال حاضر لیورپول  دو امتیاز کمتر از چلسی در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این تیم ممکن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تا پایان فصل کسب نکند.

یوونتوس که دوازده امتیاز تا صدر جدول سری‌آ فاصله دارد، با 56 امتیاز هم امتیاز ناپولی است و ممکن است این تیم نیز کسب سهمیه را به ناپولی واگذار کند زیرا تیم گتوسو روی فُرم است و یووه شرایط خوبی ندارد.

 دورتموند نیز در فصل جاری وضعیت بسیار بدی دارد. در حقیقت آنها در حال حاضر هفت امتیاز با آینتراخت و رتبه چهارم فاصله دارند و ممکن است که از کسب سهمیه بازبمانند.

از سویی پی اس جی نیز پس از شکست مقابل لیل شرایط خطرناکی دارد. آنها فقط یک امتیاز بیشتر از موناکو دارند و اگر جایگاه خود را از دست بدهند ممکن است که راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان شوند که برای بازیکنانی نظیر نیمار و امباپه خیلی خطرناک خواهد بود.

در صورتی که این تیم‌ها شرایط شان تغییر نکند، ممکن این 4 تیم در فصل لیگ قهرمانان اروپا غایب باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала