Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جنجالی در راه بازگشت؛ باز شدن دوبارۀ پرونده انتقال نیمار به بارسلونا

© REUTERS / Gustau NacarinoBarcelona oyuncuları Messi ve Neymar
Barcelona oyuncuları Messi ve Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
حضور خوان لاپورتا در رأس کار باشگاه بارسلونا باعث شده پرونده بازگشت نیمار به جمع کاتالان‌ها دوباره باز شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «آرا» چاپ کاتالونیا مدعی شد نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر روند مذاکراتش با باشگاه پاریسی را متوقف کرده چراکه هنوز امیدوار است مسیر بازگشتش به بارسلونا هموار شود.

Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
ادعای تله‌فوت: توافق نیمار و پی‌اس‌جی بر سر تمدید

ظاهراً با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا بسیاری از بارسایی‌های فعلی و سابق نسبت به بهبود اوضاع باشگاه امیدوار شده‌ و نیمار هم ظاهراً خوشبین است که ربیس جدید شرایطی برای بازگشت وی به نوکمپ مهیا کند.

در همین حال خوان لاپورتا هم هرگز احتمال بازگشت نیمار را رد نکرده است. این نشریۀ کاتالانی مدعی شده که نیمار در حالی به بازگشت به بارسا امید دارد که تنها یک سال دیگر به قراردادش با پاریسی‌ها باقی‌مانده است.

از سوی هم، ستاره برازیلی به این باور است که لیونل مسی قصد جدایی از بارسا را ندارد و این بازیکن نیز به همین دلیل خواهان بازگشت به تیم سابق خود است. بر اساس گزارش‌ها، ستره برازیلی با خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا تماس گرفته تا شرایط برگشت به بارسا را جویا شود.

در واقع پاری‌سن‌جرمن باید در این مدت نظر او را برای تمدید قرارداد جلب کند وگرنه تابستان سال 2022 بدون اینکه چیزی از بابت فروش او کسب کند، این بازیکن برازیلی را از دست خواهد داد.

چند روز پیش نیز آندره کوری، یکی از افراد نزدیک و مورد اعتماد نیمار مدعی شده بود نیمار و مسی فصل آینده در کنار هم بازی خواهند کرد اما نه در پاری‌سن‌ژرمن بلکه در بارسلونا.

در همین حال نشریه کاتالان نوشته که پینی زاهاوی، مدیربرنامه‌های نیمار که سال 2017 او را به پاری‌سن‌جرمن برد، یک ماه پیش با لاپورتا ملاقاتی داشته که در آن، درباره بازگشت نیمار به نوکمپ هم صحبت‌هایی انجام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала