Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصل برای کوتینیو به پایان رسید؛ ستاره بارسا به عمل جراحی دیگر نیاز دارد

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
فیلیپ کوتینیو هنوز از مصدومیت رنج می‌برد و گفته می‌شود طی روزهای آینده آرتروسکوپی دیگری روی زانوی چپ خود انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک،  نزدیک به سه ماه و چند هفته پیش، فیلیپه کوتینیو در دیدار برابر ایبار از ناحیه مینیسک خارجی زانوی پای چپ مصدوم شد و باشگاه بارسلونا مدت زمان دوری این بازیکن را سه ماه اعلام کرد.

Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
ورزش
آخرین وضعیت مصدومیت فاتی و کوتینیو

این بازیکن که نیاز به جراحی داشت، مدت زمان ریکاوری‌اش اندکی طولانی‌تر شد و حتی راهی قطر نیز شد تا سریع از شر مصدومیت رهایی یابد.

کوتینیو پس از مداوا در قطر و عدم بهبود زانویش به زادگاهش برازیل سفر کرد تا روند ریکاوری‌اش را زیر نظر داکتر تیم ملی برازیل تکمیل کند.

ستاره برازیلی اما هنوز از مصدومیت رنج می‌برد و گفته می‌شود طی روزهای آینده آرتروسکوپی دیگری روی زانوی چپ خود انجام خواهد داد.

براساس گزارش Ge Globo، جراحی کوتینیو توسط داکتر تیم ملی برازیل انجام می‌شود و این بازیکن به احتمال بسیار زیاد فصل را از دست خواهد داد.

گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا تا حالا با انجام عمل جراحی دیگر موافقت نکرده و منتظر است تا کادر صحی باشگاه در این مورد تحقیق و سپس مجوز جراحی به بازیکن برازیلی را صادر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала