Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند در مورد بارسا و رئال چیزی نپرسیده است

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
متئو موری، مدافع اسپانیایی دورتموند در مورد ارلینگ هالند صحبت کرد و مدعی شد که ستاره نروژی در مورد بارسا و رئال چیز از او نپرسیده.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مینو رایولا مدیر برنامه و آلف اینگه پدر ارلینگ هالند ستاره درخشان دورتموند به کشور اسپانیا سفر کردند و با سران دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دیدار کردند تا در مورد شرایط حضور این بازیکن در این دو تیم صحبت کنند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
هالند – سیتی؛ پپ خرید صد میلیون پوندی را تایید کرد

پس از سفر این دو شخص نزدیک به هالند، شایعات انتقال او به بارسلونا و یا رئال مادرید اوج گرفت و بسیاری از کارشناسان نقل‌وانتقالات مدعی شدند که از حالا به تحقیقات در مورد این دو تیم مطرح اروپا آغاز کرده است.

متئو موری، مدافع اسپانیایی دورتموند که درک خوبی از هردو تیم کشورش دارد، در گفت‌وگویی اظهار داشته که چنین ادعاهایی حقیقت ندارد زیرا هم‌تیمی او هیچ پرسشی از او در این مورد نداشته است.

او در این مورد گفت:" هالند تا به حال در مورد بارسلونا و رئال مادرید از من پرسشی مطرح نکرده است. ما با یکدیگر دوستیم و در مورد مسائل زندگی با هم صحبت می‌کنیم. اگر او دورتموند را ترک کند این تصمیم شخصی اوست، اما من امیدوارم که هالند مدت زمان بیشتری با ما بماند".

این در حالی‌ست که گفته می‌شود در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، هالند به صورتی قطعی دورتموند را ترک خواهد کرد و این تیم شانسی برای حفظ او ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала