Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: هدایت رئال؟ مایورکا مقصد خوبی‌ست، بر خلاف باور همه برای صعود شانس داریم

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در مورد شرایط تیمش قبل از مصاف با رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که تیمش برای صعود شانس دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دیدار رفت دو تیم لیورپول و رئال مادرید در دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد و دو تیم دیدار بسیار دشواری در پیش دارند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
واکنش کلوپ به تقابل لیورپول با رئال و تکرار فینال 2018

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دقایقی قبل در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و این دیدار صحبت کرد.

او گفت:" ما انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داریم زیرا در این مرحله با رئال مادرید بازی می‌کنیم اما این بخاطر فینال سال 2018 نیست. من هنوز آن بازی را به یاد دارم و اگر کسی یک هفته بعد از آن فینال از می‌پرسید که آیا راموس را برای جشن تولدم دعوت می کنم یا نه، پاسخم منفی بود. آن دیدار یک شب عجیب بود، اما مربوط به مدت ها پیش است".

سرمربی لیورپول در ادامه افزود:" ما می‌خواهیم نشان دهیم که چقدر خوب هستیم. اگر از رئال مادرید بهتر باشیم، می‌توانیم پیروز شویم. ما در بازی سال 2018 نیز خوب بازی کردیم ودر واقع تیم ما برای این نوع بازی ها ساخته شده است".
کلوپ در مورد بهتر شدن تیمش در چند بازی آخر گفت:" علاقه ندارم به همه ثابت کنم که چقدر خوب هستیم و کیفیت بالایی داریم. ما باید برابر رئالی بازی کنیم که هم تجربه بسیار خوبی دارد و هم شرایط شان خوب است. همه می‌گویند رئال شانس اول صعود است، اما ما نیز برای کسب موفقیت فرصت داریم".
وی در مورد احتمال حضور در لیگ اسپانیا و هدایت یکی از تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید نیز صحبت کرد و چنین گفت:" مشکل من زبان اسپانیایی است و من این زبان را به خوبی یاد ندارم. با چنین شرایط شما از حضور من در این جا لذت نخواهید برد. در لالیگا سه باشگاه بزرک حضور دارد که مربیان بزرگ و خوبی دارند اما فکر می‌کنم مایورکا مقصد خوبی برای من باشد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала