مظنون شدن تعدادی از وزرا در فرانسه به شب نشینی مخفی

© AFP 2023 / KENZO TRIBOUILLARD مظنون شدن تعدادی از وزرا در فرانسه به شب نشینی مخفی
  مظنون شدن تعدادی از وزرا در فرانسه به شب نشینی مخفی   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
پس از نشر تصاویری شماری از وزرا در فرانسه، آنها به شب نشینی مخفی مظنون شدند.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از وزیران فرانسوی مشکوک به شرکت در شب نشینی های مخفی در  یک رستوران پس از آن مظنون شدند که کانال تلویزیونی M6 گزارشی را با تصاویری منتشر کرد که توسط دوربین مخفی فیلمبرداری شده بود.

​طبق گزارش این کانال تلویزیونی، رستورانی که وزیران فرانسوی در آن شب نشینی مخفی ترتیب داده بودند، در منطقه گران قیمت پاریس واقع شده است. بازدید کنندگان و کارمندان موسسه، همانطور که در گزارش گفته شده است، در اتاق بدون ماسک پزشکی دیده می شدند و فاصله اجتماعی را نیز رعایت نمی کردند.

تهیه کننده گزارش همچنین با یکی از برگزارکنندگان شب نشینی مخفی، مصاحبه انجام داده است. این مرد گفت که چندین نفر از اعضای دولت فرانسه در این شب نشینی شرکت داشتند.

ژرار دارمنن، وزیر داخله فرانسه، به نوبه خود به رئیس پلیس پاریس دستور داد که حقایق ارائه شده توسط این کانال تلویزیونی را بررسی کند. دارمنن در توییتر خود نوشت: "اگر صحت این گزارش ثابت شد، برگزاركنندگان و شركت كنندگان این شب نشینی مخفی را به دادگاه کشانده خواهد شد".

​گفتنی است که از اواخر اکتبر تا اکنون، مراکز پذیرایی مهمانان در فرانسه پس از شیوع ویروس کرونا بسته شده اند. جریمه نقض این محدودیت ها 135 یورو و برای برگزارکنندگان این رویداد - 15 هزار یورو و تا یک سال زندان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала