Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوج نگرانی در رئال؛ احتمال افزایش کرونایی‌ها تا ال‌کلاسیکو

© REUTERS / Susana Veraمبارة نصف النهائي لكأس ملك إسبانيا بين ريال مدريد وبرشلونة
مبارة  نصف النهائي لكأس ملك إسبانيا بين ريال مدريد وبرشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
ساعاتی قبل مشخص شد که آزمایش کرونای «رافائل واران» مثبت بوده و این موضوع مدیران این باشگاه را بابت افزایش مبتلایان به این ویروس تا ال‌کلاسیکو، نگران کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که آزمایش کرونای رافائل واران مدافع فرانسوی این تیم مثبت بوده و این بازیکن در دیدار امشب برابر لیورپول غایب خواهد بود.

A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
شوک به رئال مادرید؛ «رافائل واران» به کرونا مبتلا شد

مبتلأ شدن این بازیکن به ویروس کرونا، نگرانی جدی برای مدیران باشگاه خلق کرده است و آن‌ها هراس دارند که مبادا دیگر بازیکنان تا روز ال‌کلاسیکو به این ویروس مبتلا شوند.

زیدان، هازارد، ناچو، کاسمیرو، میلیتائو، لونین و ماریانو افرادی اند که در گذشته به کرونا مبتلا شده اند و احتمال این که دوباره مبتلا شوند خیلی کم است، اما سایر بازیکنان که با واران در تماس بوده اند، شدیداً تحت مراقبت قرار دارند.

البته رئال مادرید از گذشته نیز مراقبت‌های ویژه از بازیکنانش داشته و همه روز از بازیکنانش آزمایش کرونا اخذ می‌کرده و این موضوع می‌تواند به مهار ویروس در اردوی رئال کمک زیادی کند.

واران در حالی به ویروس کرونا مبتلأ شده که راموس نیز مصدوم است و این تیم طی یک هفته دو دیدار مهم برابر لیورپول و دیدار برگشت ال‌کلاسیکو را در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала