Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل از خیر مجازات دو شاگردش گذشت

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی اظهار داشت که کپا و رودیگر، دو بازیکن تیمش را که در تمرینات با هم درگیر شده بودند، مجازات نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو رودیگر و کپا آریزابالاگا در تمرین روز یکشنبه و پس از شکست تحقیرآمیز چلسی با نتیجه 5-2 مقابل وست بروم با هم درگیر شده بودند که این درگیری سبب اخراج مدافع آلمانی از تمرین شده بود.

آنتونیو رودیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
اخراج رودیگر از تمرینات چلسی به خاطر درگیری با هم‌تیمی

در ابتدأ درگیری دو بازیکن بسیار عادی عنوان شده بود، اما بعداً مشخص شد که درگیری دو بازیکن بسیار جدی بوده که با عذرخواهی دو طرف از یک‌دیگر به پایان رسیده است.

اکنون، توماس توخل سرمربی چلسی برای اولین بار در مورد این حادثه صحبت و اعتراف کرد که از نحوه برخورد هر دو بازیکن پس از برخورد، خوشحال بوده و از مجازات آن‌ها به دلیل برخورد درست شان گذشته است.

این سرمربی آلمانی در نشست خبری قبل از دیدار با پورتو گفت:" این  موضوع هیچ ارتباطی با شکست وست بروم نداشت. این فقط یک حادثه در تمرین بود که برای رودیگر و کپا اتفاق افتاد. ما شرایط را آرام کردیم، این چیزها غیرمعمول است اما ممکن است اتفاق بیفتد. من نحوه برخورد هر دو را پس از بازی می‌ستایم و به همین دلیل از مجازات آن‌ها می‌گذرم. در حال حاضر همه چیز عادی است و هر دو بازیکن با هم هیچ مشکلی ندارند".

این در حالی‌ست که چلسی قرار است چهار شنبه شب به مصاف پورتو برود و سرمربی این تیم تمام تلاشش را دارد تا از ایجاد حاشیه جلوگیری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала