Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی همچنان امیدوار به جذب مسی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی خود را آماده جذب لیونل مسی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا قرارداد لیونل مسی را تمدید کند آن هم در شرایطی که 85 روز دیگر تا پایان قرارداد باقی مانده است. با این حال منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد دیگری به فوق ستاره آرجنتینی است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
مسی رکوردار تعداد بازی در بارسا؛ افزایش امیدواری به حفظ فوق ستاره

سرمربی تیم منچسترسیتی علاقه زیادی دارد تا بتواند جانشین مناسبی را به جای سرخیو آگوئرو که جدایی‌اش قطعی شده جذب کند و مسی گزینه بسیار خوبی است که حداقل می‌تواند تا دو سال آینده در سطح بسیار بالایی بازی کند و اگر تصمیم بگیرد تا چالش جدیدی را انتخاب کند، بدون شک در منچسترسیتی نمایش بسیار خوبی را انجام خواهد داد.

در این میان پیشنهاد منچسترسیتی این است که اگر مسی تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته، به طور بالقوه گزینه بسیار خوبی برای تیم نیویورک سیتی است که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالک باشگاه منچسترسیتی این باشگاه را هم در اختیار دارد.

با این حال منچسترسیتی درک می‌کند که در صورت تصمیم مسی برای ترک بارسلونا، رقابت شدیدی برای گرفتن امضای این فوق ستاره وجود دارد. پاری‌سن‌جرمن به عنوان گزینه احتمالی به شدت با مسی در ارتباط است اما عدم اطمینان در شرایط قراردادی نیمار و کیلیان امباپه می‌تواند شرایط را به سود منچسترسیتی کند.

در این تابستان که زمان زیادی تا رسیدن به آن باقی نمانده، رقابت بسیار شدیدی برای جذب مسی پیش روی باشگاه‌های بزرگ قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала