Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه واران نه راموس، اوضاع آشفته‌ی دفاع رئال مقابل لیورپول

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران
رافائل واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول تا ساعاتی دیگر اعلام می شود اما ابتلای واران به کرونا معادلات را پیچیده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حقیقت تا صبح امروز به نظر می رسید که رئال به سراغ سیستم 3-3-4 می رود و واران و ناچو در قلب خط دفاعی قرار می گیرند، لوکاس و مندی در دو جناح خط دفاع، کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک و آسنسیو، وینیسیوس و بنزما در خط حمله.

گزینه دیگر این بود که از بین آسنسیو و وینیسیوس یکی از ترکیب حذف شود، رئال به سراغ سیستم 2-5-3 برود. بدین ترتیب ممکن بود که میلیتائو در سیستم دفاع سه نفره قرار بگیرد و مندی به پست پیستون چپ برود. البته گزینه دیگر هم این بود که مندی در خط دفاعی سه نفره باشد و مارسلو پیستون چپ باشد.

حالا در نبود واران گزینه ها کمی پیچیده تر است. استفاده از زوج میلیتائو – ناچو در خط دفاعی کمی ریسکی است و شاید زیدان تصمیم بگیرد که به سراغ دفاع سه نفره برود و با حضور مندی در پست دفاع میانی، با خط دفاع سه نفره کمی به ساختار دفاعی خود انسجام ببخشد. در این صورت ممکن است که مارسلو به پست پیستون چپ برود. البته گزینه دیگر این است که وینیسیوس یک خط عقب تر و در پست پیستون چپ بازی کند و آسنسیو زوج بنزما در خط حمله باشد.

به هر صورت به نظر می رسد که برای رئال با توجه به این که امشب در خانه بازی می کند، گل نخوردن در اولویت باشد چرا که رئال سال گذشته در مقابل سیتی در خانه دو گل خورد و شانس جبران در بازی برگشت را از دست داد و امشب باید مراقب باشد تا گل نخورد و برای بازی برگشت در آنفیلد زنده بماند.

در همین حال ویکتور چوست مدافع  و کاپیتان تیم کاستیا توسط زیدان برای بازی رئال مادرید و لیورپول فراخوانده شد.

با توجه به مثبت شدن تست کرونای واران، زیدان تصمیم گرفت که چوست را در لیستش قرار بدهد چرا که در حال حاضر میلیتائو و ناچو تنها بازیکنان رئال هستند که می توانند در پست دفاع میانی بازی کنند و اگر هر کدام دچار مشکلی شوند دست زیدان خالی می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала