Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند شهردار «وایادولید» از داور بازی بارسا – رئال وایادولید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
شهردار وایادولید با انتقاد از داور بازی بارسا – وایادولید می‌گوید این یک بی‌شرمی غیرقابل درک است.

به گزارش اسپوتنیک، اسکار پوئنته شهردار وایادولید به شدت از عملکرد تیم داوری بارسلونا و وایادولید در نیوکمپ انتقاد کرده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
بارسلونا 1 - رئال وایادولید 0؛ پیش به سوی ال‌کلاسیکو + عکس

این سیاستمدار نیز مثل سایر اعضای وایادولید به تصمیم های داور نظیر هند پنالتی مشکوک جوردی آبا و اخراج مستقیم اسکار پلانو اعتراض کرد. او در توئیتی جنجالی با انتقاد از تیم داوری گفت:«سرقت کاملا مشهود است. این یک بی شرمی غیرقابل درک است

وی در مورد اخراج جنجالی پلانو در دقیقه 80 به علت خطا روی دمبله هم توئیت زد. این صحنه کاملا مشکوک بود چرا که برخورد دمبله و پلانو شدید نبود. پوئنته در این باره نوشت:«وای مادر! چقدر شرم آور! در دقیقه 80 هستیم و با این شرایط همچنان نتیجه 0-0 است. یازده قهرمان سفید و بنفش. خجالت آور است»

ین توئیت مربوط به دقیقه 62 بازی بود، زمانی که پاس بازیکنان وایادولید به دست جوردی آلبا برخورد کرد. در تصاویر مشخص بود که توپ به دست مدافع بارسلونا برخورد کرده است اما تیم داوری و داور ویدیویی اعتقادی به پنالتی نداشتند.

بارسا در دیداری بسیار حساس امشب پذیرای رئال وایادولید بود. پیروزی در این دیدار می توانست بارسا را در یک امتیازی اتلتیکو قرار دهد و برای این مهم رونالد کومان تیمش را با بهترین ترکیب روانه میدان کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала