Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تنور ال‌کلاسیکو را داغ کرد

عضو شوید
چهار روز تا بازی حساس رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه دی استفانو باقی مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با پیروزی جنجالی در مقابل وایادولید به یک امتیازی اتلتیکوی صدرنشین رسیده است در حالی که رئال مادرید سه امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

فعلا تمرکز رئال مادرید روی بازی مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپاست چرا که رئال تنها تیم اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست اما بارسایی ها خودشان را برای بازی شنبه گرم می کنند. بازسازی برنابئو باعث می شود که بازی در ورزشگاه دی استفانو برگزار شود اما در هر صورت هم برای رئال و هم برای بارسلونا بازی خیلی مهمی به خصوص با توجه به شرایط جدول لالیگا در پیش خواهد بود.

تساوی هر دو تیم را در جنگ لالیگا زنده نگه می دارد اما هر کدام از دو تیم که شکست بخورند باید با آخرین امیدهای خود برای کسب جام وداع کنند چرا که در فاصله 9 بازی به پایان لالیگا هیچ کدام از دو تیم حق اشتباه ندارند به خصوص که اتلتیکو می داند حق اشتباهی ندارد و تیم سیمئونه نیز برای کسب همه امتیازات روی ادامه فصل تمرکز خواهد داشت.

حالا صفحه توییتر بارسلونا تصویری فتوشاپی را از دو جوان خود یعنی پدری و دی یونگ روی بنری با پس زمینه ورزشگاه برنابئو منتشر کرده است. چند وقت پیش لاپورتا در کمپین انتخاباتی خود تصویری بزرگ از خودش در نزدیکی برنابئو منتشر کرده است و به نظر می رسد که تصویر صفحه بارسلونا با شعار "آماده برای ال کلاسیکو" هم اشاره ای به تبلیغات معروف لاپورتا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала