Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر از بیخ گوش فوق ستاره گذشت + عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در بازی شب گذشته ممکن بود کارت بگیرد و ال کلاسیکو را از دست بدهد، در نهایت به سلامت خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک، از چهارچوب هفته بیست و نهم لالیگا اسپانیا، دو تیم بارسلونا و رئال وایادولید از ساعت 23:30 دو شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
قدردانی بارسا از مسی به دلیل رسیدن او به رکورد بیشترین تعداد بازی + عکس/ویدیو

پیروزی در این دیدار می توانست بارسا را در یک امتیازی اتلتیکو قرار دهد و برای این مهم رونالد کومان تیمش را با بهترین ترکیب روانه میدان کرد.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دوربین‌های شبکه مووی‌استار لیونل مسی را در حال ورود به تونل نوکمپ و هنگام گفت‌وگو با کارلس ناواس، سرپرست قدیمی بارسا شکار کردند. مسی که به نظر آزرده‌خاطر می‌آمد، به سرپرست بارسا گفت:«داور منتظر بود به من کارت بدهد، باورم نمی‌شود

در دو سه روز گذشته گمانه‌زنی‌های می شد که کومان به لیونل مسی و فرانکی دی‌یونگ استراحت خواهد داد چرا که هر دو 4 کارته بودند و با دریافت یک کارت دیگر، ال‌کلاسیکو را از دست می‌دادند ولی سرمربی هالندی در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد که به این دو استراحت نخواهد داد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала