Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد انتخابات رئال اهداف کهکشانی دارد، کلوپ، امباپه و رونالدو همزمان در رئال؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
انریکه ریکلمه نامزد انتخابات ریاست رئال مادرید وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی این تیم استخدام کند و کریستیانو رونالدو را برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، انتخابات ریاست رئال مادرید برای هفته های اینده برنامه ریزی شده است. فلورنتینو پرز 74 ساله برای حضور دوباره در انتخابات ثبت نام کرده است. پرز در سه دوره اخیر بدون رقیب در انتخابات برنده شده است و حالا ریکلمه که در حوزه انرژی خورشیدی  تجارت می کند، قصد رقابت با وی را دارد.

انریکه ریکلمه 32 ساله در صورت شکست دادن فلورنتینو پرز در انتخابات پیش رو برنامه های زیادی دارد که یکی از برنامه های وی کنار گذاشتن زین الدین زیدان و استخدام یورگن کلوپ است. ریکلمه گفت:" زیدان مربی من نخواهد بود. هیئت مدیره ورزشی من استراتژی متفاوت و نوع دیگری از مربیان را ترجیح می دهد. شخصا کلوپ را خیلی دوست دارم و رائول هم خیلی خوب کار می کند. باید همه چیز را بررسی کنیم."

وی در مورد  بازگرداندن رونالدو هم صحبت کرد:" از بازگشت رونالدو استقبال می کنم چرا که او برای فوتبال و برای رئال مادری دکارهای زیادی انجام داده است. بازیکن پیر و جوان مفهومی ندارد بلکه بازیکنان خوب و بد وجود دارند."

ریکلمه گفته است که با مینو رایولا وکیل هالند در چهارشنبه گذشته صحبت کرده است و از سویی از خرید کیلیان امباپه ستاره پی اس جی هم استقبال می کند. وی همچنین گفته است که قرارداد سرجیو راموس را هم تمدید می کند. در حال حاضر فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد کاپیتان رئال مادرید به بن بست خورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала