Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کریستیانو به دوری از چمپیونس لیگ+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، که به همراه بیانکونری ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو از دور رقابت ها کنار رفت، اکنون در شب بازی های لیگ قهرمانان اروپا پستی در اینستاگرام گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نشان داد که تمرکزش روی یوونتوس است و نسبت به سایر اتفاقات بی‌توجه است.

رونالدو که با فتح 5 لیگ قهرمانان اروپا یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ این رقابت هاست، در این فصل عملکردی ضعیف به همراه یوونتوس در این تورنومنت داشت و خیلی زود و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل که چندان هم تیم مطرحی نبود از دور رقابت ها کنار رفت و اکنون در حالی که مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها برگزار می‌شود،

رونالدو در حال تمرین کردن با یوونتوس برای ادامه‌ی بازی های سری آ ایتالیاست، جایی که یووه در حال حاضر چهارم است و شانس قهرمانی را تقریبا از دست داده و باید برای کسب سهمیه تلاش کند.

اکنون کریستیانو رونالدو این تصویر را از خودش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پست کرده است و از هشتگ یوونتوس استفاده کرده و ایموجی هایی برای تمجید از باشگاه خود گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала