Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی رونالدو در  25 بازی 24 گل زده، همه باید سکوت کنند!

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص موارد مختلف صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و رئال مادرید این روزها در لیگ چین به مربیگری مشغول است. او می گوید که از مربیگری در فوتبال چین خوشحال است و از سویی در مورد فوتبال اروپا و حضور کریستیانو رونالدو نیز صحبت کرده است.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
اتفاق تلخ در حال رخ دادن؛ احتمال غیبت رونالدو و 3 ابر قدرت اروپا در فصل جدید لیگ قهرمانان + عکس
این مدافع سابق تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید در ابتدا در مورد شرایط یوونتوس گفت:«وقتی یوونتوس به سراغ پیرلو رفت، می دانستند که تجربه ای ندارد و منطقی است که به زمان نیاز داشته باشد. کارهای خوبی هم انجام داد و به جوان ها فرصت داد اما اشتباهاتی هم داشت. البته او هم انسان است.»
فابیو در ادامه تصریح کرد:«این خبرنگاران بودند که در مورد "سرزمین پیرلو" در همان شروع کار صحبت می کردند. اگر یوونتوس اخراجش کند، مرتکب دو اشتباه شده است. وقتی بازیکنان بیرون و درون زمین اشتباه می کنند، فقط او مقصر نیست.»
این بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در پایان به تمجید از فوق ستاره پرتگالی حال حاضر بانوی پیر پرداخت و گتف:«وقتی رونالدو در 25 بازی 24 گل زده، همه باید سکوت. کریس در حال حاضر یک ستاره است و در سوپرجام هم تعیین کننده بود.»

دیدار معوقه از هفته سوم بوده و بالاخره بعد از جنجال‌های فراوان این هفته برگزار می شود. ناپولی در ماه اکتبر قادر به سفر به تورین نبود، زیرا تست دو بازیکن این تیم مثبت شده بود. در ابتدا و طبق نظر کمیته انضباطی، ناپولی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شده و یک امتیاز نیز از این تیم کم شد، اما در ادامه دادگاه تجدید نظر حکم به تکرار مسابقه داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала