Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بولت و انتخاب بهترین از میان مسی و رونالدو

© REUTERS / James OatwayFormer Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018
Former Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
یوسِین بولت دوندهٔ جامائیکایی که به عنوان سریع‌ترین انسان جهان نیز شناخته می‌شود، به این پرسش که مسی بهترین است یا رونالدو، پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از یک دهه است که بحث داغ فوتبال این است: کریستیانو رونالدو بازیکن بهتری است یا لیونل مسی؟ هر دو بازیکن دوران ورزشی فوق‌العاده‌ای داشته و قهرمانی‌های بسیاری کسب کرده‌اند. آنها صدها گل زده و افتخارات زیادی داشته‌اند. حالا این بحث داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود زیرا هر دو بازیکن اخیراً در ترکیب تیم رویایی تاریخ فوتبال حضور دارند و با هم مقایسه می‌شوند.

Former Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2020
ورزش
صحبت‌های عجیب بولت در مورد فوتبال

در این میان فوتبال‌دوستان، بازیکنان فوتبال و حتی برخی قهرمانان ورزش به این پرسش پاسخ داده اند و برخی دیگر نیز تلاش کرده اند تا در این مورد صحبت نکنند.

در این میان یوسِین بولت دوندهٔ جامائیکایی که به عنوان سریع‌ترین انسان جهان نیز شناخته می‌شود، پاسخ جالبی به این پرسش داد و مسی را در تیم ملی آرجانتین و رونالدو را در یونایتد به عنوان بهترین مشخص کرد.

او در این مورد گفت:" پاسخ برایم دشوار است چرا که من حامی تیم ملی آرجانتین هستم اما در عین حال طرفدار بزرگ کریستیانو رونالدو نیز هستم. اما اگر یکی را انتخاب کنم، بخاطر این که یونایتدی هستم، کریستیانو را بخاطر حضور در الدترافورد انتخاب خواهم کرد".

بولت در حالی به این پرسش پاسخ داده است که سال‌ها می‌شود یکی از طرفداران دو آتشه منچستریونایتد است و در زمان حضور رونالدو در این باشگاه با او ملاقاتی نیز داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала